Avagy van élet a szendvicsen túl

Reggeliző

Reggeliző

A zabkása dicsérete

Avagy kendőben keverem kavarom

2017. május 26. - Saine

Na, ilyen gyorsan sem készítettem még reggelit... Reggel jöttem rá, hogy nem sütöttem kenyeret, majd észrevételezve, hogy nagyjából semmi más nincs itthon, amit enni lehet, gondoltam, marad a zabkása. Babuci úgyis azt kap, így legalább nem nézi ki a szánkból a falatot.

Fogtam az aprószemű zabpelyhet kb. két pohárral és tettem hozzá két pohár vizet, három nagy csipet fahéjat, gázra tettem, kevergettem. Eközben természetesen vehettem kisebb lángra, mert Babuci az ágyában a legújabb, félig térdelő -ülő helyzetében már hajtogatta a "Hamm"-okat. Pontosabban ordítozta, és egy idő után azt is megunva inkább visításba kezdett. Előszedtem a karikást és a reggeli többi részét együtt hoztuk össze. Mikor a kása megfőtt, kiszedtem az ő részét és üvegreszelőn belereszeltem egy almát. (A háttérben azért elhangzott néhány "ümm"és "hamm"). 

A többibe belekevertem egy deci tejszínt meg két kanál eritritet, mélytányérba mertem és körélöttyintettem még egy kis tejszínt (szó szerint mert Babuci meglökte a kezem, mikor szerezni akart belőle). Az én részemre Canderel kakaópor került, T. pedig banánszeleteket és még egy kis eritritet kapott rá.  

Babuci meglátta és ennyit szólt: "Hamm!"

Végül a hozzávalók:

  • 2 bögre zabpehely
  • 2-3 bögre víz
  • pici fahéj
  • 1,5 dl tejszín
  • kakaópor, banán, a babának alma
bananos_zabkasa.jpg kakaos_zabkasa.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://reggelizz.blog.hu/api/trackback/id/tr1412542559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása